ue_flaga.jpg

Twarzą w twarz. Komunikacja w kontaktach osobistych.

25.06.2020

Autor: Harvard Business School Press

Nowoczesne techniki komunikacyjne - e-maile, telekonferencje, nie mówiąc już nawet o telefonach komórkowych - odgrywają obecnie dużą rolę w biznesie. Wątpliwe jednak, żeby kiedykolwiek nabrały większego znaczenia niż spotkania osobiste. Toteż osoby chcące osiągać sukcesy w branży, winny rozwijać swoje umiejętności, głównie werbalnego porozumiewania się. Z pomocą przychodzi książka, która w Polsce ukazała się nakładem Wydawnictwa Studio Emka. "Twarzą w twarz. Komunikacja w kontaktach osobistych" zawiera kilkanaście artykułów napisanych przez redaktorów związanych ze słynną Harwardzką Szkołą Biznesu.

Galeria zdjęć

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

fundusze.jpgrp.pngue.jpg

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w zakładce Polityka Prywatności

Zapisano