ue_flaga.jpg

Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym.

25.06.2020

Autor: Małgorzata Bartosik-Purgat

Jest to niezwykle interesująca książka na temat tego, co warto wiedzieć o kulturze innych krajów, aby odnosić sukcesy w biznesie. Autorka omawia m.in. różnice kulturowe w komunikacji werbalnej i niewerbalnej, elementy protokołu biznesowego, a także znaczenie zwyczajów, religii, wartości i symboli w działalności przedsiębiorstw. Szczególną uwagę zwraca na narzędzia marketingowe, kulturę organizacyjną oraz negocjacje międzykulturowe. Walorem opracowania są liczne przykłady z działalności firm na rynkach zagranicznych.

Galeria zdjęć

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

fundusze.jpgrp.pngue.jpg

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w zakładce Polityka Prywatności

Zapisano