ue_flaga.jpg

Oferty pracy, praktyk, staży

Informacje podstawowe
Nazwa stanowiska Specjalista ds. obsługi klienta (e-commerce)
Numer referencyjny OFERTA-00072-2021
Rodzaj zatrudnienia Umowa o pracę
Zakres obowiązków:

- Telefoniczna i mailowa obsługa klienta

- Pomoc w realizacji zamówień, zwrotów i reklamacji

- Udzielanie informacji na temat produktów i procesu zakupu

- Potwierdzanie terminu dostawy oraz cen produktów i usług

Jakie są nasze oczekiwania?

- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego

- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta mile widziane

- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, nastawienie na klienta

- Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera

Pracodawca oferuje:

- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę

- Pracę od poniedziałku do piątku, pomiędzy 7:00-19:00

- Atrakcyjne dwuskładnikowe wynagrodzenie

-Szkolimy w Twojej okolicy! Oferujemy kompleksowe szkolenie wdrażające, które może zostać przeprowadzone w Gorzowie Wielkopolskim lub w Koszalinie. Więcej dowiesz się podczas rozmowy rekrutacyjnej.

Miejsce zatrudnienia
Województwo(a) zachodniopomorskie
Miasta Szczecin
CSP Customer Services Polska Sp. z o.o.
ul. Świętosławy Storrady 1b
71-602 Szczecin
Nip: 8522477030
Sposób aplikacji
Prosimy o składanie zgłoszeń aplikacyjnych na adres mailowy: rekrutacja@cs-polska.com lub za pośrednictwem strony internetowej: https://cs-polska.com/index.php/pl/kariera .

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

fundusze.jpgrp.pngue.jpg

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w zakładce Polityka Prywatności

Zapisano