ue_flaga.jpg

Oferty pracy, praktyk, staży

Informacje podstawowe
Nazwa stanowiska Specjalista do spraw: gospodarki nieruchomościami w Wydziale Gospodarki Przestrzennej i Geodezji
Numer referencyjny OFERTA-00145-2022
Rodzaj zatrudnienia Umowa o pracę
Branża Geodezja i Kartografia
Wymiar etatu 1
Termin składania ofert 05.08.2022
Termin rozstrzygnięcia konkursu 05.08.2022
Planowy termin zatrudnienia 08.08.2022
Zakres obowiązków:

Osoba na tym stanowisku:
-Prowadzi sprawy związane z ustanowieniem i sprawowaniem trwałego zarządu nieruchomościami Skarbu Państwa, przygotowuje projekty uzgodnień, opinii i stanowisk Dyrektora UMS w zakresie gospodarki nieruchomościami położonymi w obszarze pasa nadbrzeżnego, portów i przystani morskich.
-Przygotowuje dokumentację do zmian w księgach wieczystych.
-Przygotowuje opinie i uzgodnienia Dyrektora UMS w zakresie obrotu nieruchomościami w pasie nadbrzeżnym, portach i przystaniach morskich.
-Przygotowuje projekty, opinii i uzgodnień aktów prawa krajowego i miejscowego (rozporządzenia ministra właściwego ds.
gospodarki morskiej i zarządzenia Dyrektora UMS) w zakresie gospodarki nieruchomościami.
-Współpracuje z innymi stanowiskami w Zespole GPG-II w zakresie kontroli wykonywanych zadań, uczestniczy w pracach
pomiarowych wykonywanych na rzecz hydrografii, ochrony wybrzeża, administracji, energetyki, portów i inwestycji.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
-Wykształcenie: wyższe geodezyjne lub gospodarka nieruchomościami
-Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok doświadczenia w zawodzie geodety lub związane z gospodarką nieruchomościami
-Znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami
-Znajomość obsługi komputera i oprogramowania geodezyjnego
-Posiadanie obywatelstwa polskiego
-Korzystanie z pełni praw publicznych
-Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
-Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok doświadczenia w administracji publicznej.
-Uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii: zakres 2 – rozgraniczenia i podziały nieruchomości oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych.
-Znajomość zasad organizacji pracy w administracji.

Pracodawca oferuje:

-Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
-Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
-Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
-Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
-Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych

Miejsce zatrudnienia
Województwo(a) zachodniopomorskie
Miasta Szczecin
Urząd Morski w Szczecinie
Pl. Stefana Batorego 4
70-207 Szczecin
Nip: 8520409053
Sposób aplikacji
Aplikuj do: 5 sierpnia 2022 W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 102700" na adres: Urząd Morski w Szczecinie Pl. Stefana Batorego 4 70-207 Szczecin Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: inf. dot. naboru - tel. 91 44 03 230 inf. dot. wyników naboru - tel. 91 44 03 210

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

fundusze.jpgrp.pngue.jpg

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w zakładce Polityka Prywatności

Zapisano