ue_flaga.jpg

Oferty pracy, praktyk, staży

Informacje podstawowe
Nazwa stanowiska Pracownik Działu Wysyłek – umowa na zastępstwo (Stargard)
Numer referencyjny OFERTA-00215-2022
Rodzaj zatrudnienia Umowa o pracę
Branża Logistyka/Dystrybucja
Wymiar etatu Pełen etat
Termin składania ofert 16.01.2023
Termin rozstrzygnięcia konkursu 16.01.2023
Planowy termin zatrudnienia 16.01.2023
Zakres obowiązków:

Oczekujesz pracy pełnej wyzwań z zakresu logistyki i łańcucha dostaw? U nas będziesz mieć taką możliwość! Możesz być częścią istniejącego od trzech lat, globalnego działu wysyłek (16 osób) i razem z nami dbać o optymalizację procesów, terminowość dostaw i jakość przesyłek sprzętu diagnostycznego Radiometer. Nasze urządzenia są dystrybuowane na całym świecie drogą lądową, powietrzną i morską. Jesteśmy częścią amerykańskiej korporacji Danaher skupiającej liderów branży medycznej.

Twoje zadania:

·       Planowanie, zlecanie i organizowanie przewozów kurierskich, międzynarodowych (UE i poza UE) do klientów, z zachowaniem odpowiedniego czasu i jakości dostawy (sprzęt medyczny).

·       Kompleksowa kontrola procesu transportu produktów firmy z uwzględnieniem szczególnych warunków transportu takich jak: temperatura, data wysyłki i czas transportu, ustalonych w wewnętrznym systemie logistycznym.

·       Zapewnienie i egzekwowanie wysokiej jakości realizowanych procesów transportowych zgodnie z Systemem Zarządzania Jakością.

·       Budowanie relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi, dostawcami usług transportowych.

·       Tworzenie dokumentacji, raportów dotyczących bieżącej pracy w systemie ERP oraz współpraca z duńską centralą firmy w ramach codziennych zadań i obowiązków.

·       Codzienna współpraca operacyjna (Teams, e-mail) z Radiometer Medical w Danii i pozostałymi spółkami oraz klientami zlokalizowanymi w różnych częściach świata (ponad 70 krajów w obsłudze bezpośredniej na 6 kontynentach).

Nasze oczekiwania:

·       Preferowane wykształcenie wyższe o profilu: logistycznym lub transportowym.

·       Umiejętność swobodnej komunikacji w języku angielskim - poziom B2+ w mowie oraz w piśmie umożliwiające swobodną komunikację.

·       Mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze logistyki i/lub transportu w firmie produkcyjnej/logistycznej.

·       Doświadczenie w koordynowaniu transportów międzynarodowych (mile widziane w warunkach kontrolowanej temperatury).

·       Podstawowa znajomość zasad praktycznego zastosowania Incoterms.

·       Znajomość przepisów ADR oraz obiegu dokumentów w odprawie celnej (eksport/import) będzie dodatkowym atutem.

·       Umiejętność podejmowania szybkich oraz trafnych decyzji przy dokładności i dbaniu o szczegóły.

·       Umiejętność analitycznego myślenia oraz bardzo dobrej organizacji pracy.

·       Znajomość programów ERP (mile widziana Axapta), MS Office (w szczególności Excel).

·       Zdolności komunikacyjne i swoboda w nawiązywaniu relacji.

Pracodawca oferuje:

Co możemy Ci zaoferować:

  • Umowę na zastępstwo.

  • Bonus roczny.

  • Dużą niezależność w codziennej pracy w międzynarodowym środowisku.

  • Indywidualną opiekę medyczną.

  • Dofinansowanie do posiłkow w kantynie.

  • Dofinansowanie do karty multisport.

  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życie.

  • Codziennie dostarczane owoce.

  • Ciekawe, cyklicze spotkania integracyjne

Miejsce zatrudnienia
Województwo(a) zachodniopomorskie
Miasta Stargard Szczeciński
RADIOMETER SOLUTIONS SP Z O O
Stalowa 6
73-110 Stargard Szczeciński
Nip: 8542405648
Osoba kontaktowa
Piotr Mrozek
rekrutacja@radiometer.com

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

fundusze.jpgrp.pngue.jpg

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w zakładce Polityka Prywatności

Zapisano