Informacje podstawowe
Nazwa stanowiska | Administrator ds. finansowo-księgowych |
Numer referencyjny | OFERTA-00096-2023 |
Rodzaj zatrudnienia | Umowa o pracę |
Zakres obowiązków:
- Przyjmowanie oraz weryfikacja formalno-rachunkowa dokumentów źródłowych stanowiących podstawę do uruchomienia środków finansowych,
- Weryfikowanie zgodności wydatków z zawartymi umowami,
- Uczestnictwo w operacjach budżetowych z zakresu kont pomocniczych prowadzonych
w RDOŚ służących do obsługi ZFŚS, depozytów i sum na zlecenie w celu aktualnej i dokładnej informacji finansowej, - Pomoc przy przygotowaniu sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych oraz wykonywanie doraźnych zestawień i analiz zgodnie z zapotrzebowaniem,
- Analiza kont i uzgadnianie sald oraz sporządzanie okresowych analiz z wykonania dochodów i wydatków budżetowych,
- Wystawianie dokumentów zastępczych służących do skorygowania błędnych zapisów księgowych,
- Rozliczanie delegacji służbowych pracowników,
- Rozliczanie umów z tytułu prac zleconych i o dzieło, w tym prowadzenie indywidualnych kartotek zleceniobiorców,
- Pomoc przy wykonywaniu zadań z zakresu rachuby płac, sporządzaniu list płac oraz naliczaniu i odprowadzeniu składek ZUS i PDOF
- Pomoc przy sporządzaniu deklaracji rozliczeniowych ZUS, zgłaszanie i wyrejestrowanie
pracowników z ubezpieczeń - Obsługa systemu do środków trwałych (m.in. wprowadzanie, likwidowanie i aktualizowanie)
- Obsługa niezbędnych programów w tym m.in. QNT, Płatnik, EZD, ZUS PUE.
Wymagania
- wykształcenie co najmniej średnie
Pracodawca oferuje:
- Oferujemy zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony. Termin do uzgodnienia;
- Wynagrodzenie ok. 4 291,00 zł (brutto miesięcznie);
- Pomieszczenie na stojaki, rowery na terenie urzędu,
- Miejsce parkingowe na terenie urzędu,
- Dodatek stażowy od 5% do 20%, (wg przepisów )
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników,
- Prace w niezwykłe zgranym zespole,
- Zapoznanie się z pracą w Zespole Budżetu i Finansów,
- Zapoznanie się z programami niezbędnymi do pracy w Zespole Budżetu i Finansów oraz przeszkolenie przez pracowników obsługujących te programy,
- Zapoznanie się z archiwizowaniem dokumentów,
- Zapoznanie się z systemem teleinformatycznym – EZD PUW, umożliwiającym elektroniczne zarządzanie dokumentacją w urzędzie,
- Zapoznanie się z systemem kancelaryjnym, w tym jednolitym rzeczowym wykazie akt RDOŚ Szczecin,
- Przeszkolenie i zapoznanie się z administracyjną obsługą aktów prawnych,
- Szkolenie i zapoznanie się z aktami prawnymi obowiązującymi w urzędzie,
- Opieka specjalisty w celu zaznajomienia ze sposobem pracy i zrozumienia zakresu obowiązków.
Miejsce zatrudnienia
Województwo(a) | zachodniopomorskie |
Miasta | Szczecin |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie
ul. Firlika 20
70-637 Szczecin
Nip: 8513073563
70-637 Szczecin
Nip: 8513073563
Sposób aplikacji
Dokumenty i oświadczenia:
• CV i list motywacyjny;
• oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
• oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
• kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Miejsce składania dokumentów:
• dokumenty można złożyc (listownie lub osobiście) do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie przy ul. Firlika 20 ; 71-637 Szczecin lub elektronicznie na mail:
beata.konopa@szczecin.rdos.gov.pl lub sekretariat@szczecin.rdos.gov.pl z dopiskiem oferta pracy administrator ds. finansowo-ksiegowych .
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego pod nr telefonu 91-4305-200 (sekretariat) prosić o połączenie z Kadrami lub Regionalnym Dyrektorem.